fredag, januari 01, 2010

365 days to go

Hejdå 2009 och välkommen 2010!
Nyåret var suveränt med så mycket skratt att mina käkmuskler är ömma än idag. Förlängde alltså mitt liv med några år igår. Hihi. Hoppas ni andra också hade en riktigt bra nyårsafton!
Nu tänker jag dansa loss tillsammans med dammsugaren till lite Lady Gaga. The singer of the year i mitt tycke! Later, efter att min ishockeyboy kommit hem igen sticker vi till mina parents och äter räkor! Iiii! Det ska bli så gott! En stor smarrig räka med vitlöksbonjour. Gaaahh...Himmelskt! Can´t wait!! Fisk och räkallergikern till honey som jag har, ja, honom låser vi in någonstans så länge. Hehe.

Ha en riktigt bra fortsättning på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.