torsdag, januari 14, 2010

Bring it on!

För att verkligen få gjort något idag tänker jag sporra mig själv genom att visa er listan på skoluppgifterna! Jag måste ju fixa åtminstone hälften, annars blir det ju pinsamt att erkänna mitt misslyckande senare idag. GULP. Haha.

  1. Finska : Fixa i stort sätt hela läsförståelsen --> uppsats, en läsförståelse (har redan gjort två!) en grammatikdel och några meningar att översätta.
  2. Hälsokunskap : Skriva två essäuppgifter enligt studentstandard (AarggHH!) om hälsoskillnader och WHO:s hälsofrämjande.
  3. Modersmål: Hitta en dikt och disponera tre textkompetenser.
MmMmMmMmm, mumsfilibabba vilken härlig dag det blir...Om ni kände er lite nere imorse, hade ni egentligen någon orsak till det, när ni checkat in min lista?? Hah! Here we go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.