onsdag, januari 20, 2010

Diskbänk

Halleluja! Take that hälsoessäuppgifter! Er behöver jag inte lägga mer tid på denna vecka! Jippiee! Happyface. Nu var det bara finskauppsatsen kvar. Behöver jag säga blähää? Ska diska undan berget av disk emellan så kanske finskan känns roligare efteråt. Hah, bra försök iallafall.
Dagen har varit great, och jag tror gårdagens uthållighetsträning ligger bakom. Behöver jag säga att den var GREAT? Totalt mörbultad efteråt och även idag. Måste säga att dagens intervallträning på cykel enbart genomfördes tack vare min envishet. Ugah!

Dagens händelse:
Åkte snålskjuts hem med min vän idag. I rondellen satt ett gäng kråkor och mumsade i sig snö. Stupid. Min vän tyckte det skulle se kul ut när kråkorna blev skrämda och flög upp framför bilen. Ner med gaspedalen och kråkorna...sitter kvar. Once again: Stupid!. Några nära döden ögonblick senare klarade dom sig dock med livet i behåll. Fast jag tvivlar på att ödet kommer att hjälpa dem längre till. Puckon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.