tisdag, januari 19, 2010

Laddar depåerna

Pjuhh, jag känner mig riktigt slutkörd för tillfället. Men disponeringar och några finska läsuppgifter mindre iallafall. Skönt. Sitter och laddar inför kvällens träning med lite russin. Brukar få en liten sockerkick så jag orkar sätta igång. Synd bara att kicken tar slut så fort. Därför har jag också laddat med lite jogurt + blåbärssoppa och havregryn.
Som ni märker består min vardag nuförtiden mestadels av träning och skolarbete. Älskar träningsdelen men är inte riktigt lika förtjust i skolbiten. Men 31 dagar kvar till Penkkis, then it´s almost over, för då börjar ju läslovet inför studentskrivningarna. Yes.
Nu blir det en kär omgång uthållighetsträning i styrkesalen! Wanna join?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.