lördag, januari 02, 2010

Letter

Gosh, jag tror jag har drabbats av lite 2010 års hysteri eller något liknande! Haha. Första gången ett nytt år känns så "speciellt" som detta gör. Dessutom känns det verkligen som en nystart i mitt liv, öhhmm??? Fråga mig inte varför, för det har jag ingen aning om? Kanske det har något att göra med att det är sista året i gymnasiet och val av framtida studieplats, min enorma motivation till träning samt spänningen att få avverka ett minitriathlon, eller kanske spänningen inför bartenderskolan? Dessutom tror jag den sociala fronten har ett finger med i spelet. Där blir väl en del förändringar, både på hemmafronten och på ehh, bortaplan? Hihi. Wiee!

Läste just om en helkul grej som jag tänker försöka mig på! Man ska skriva ett brev till sig själv om hur man tror att år 2010 kommer att se ut, upplevelser, förändringar, and so on. Det man tror att året kommer att föra med sig helt enkelt. In i ett kuvert och dra tungan över den delikata remsan av lim och stäng! Placera brevet på en plats där du garanterat hittar det nästa år. För då är det dags att öppna och se hur det blev! Låter som en ganska rolig grej, förutsatt att man inte memorerat allt som stod i brevet. Hihi.


Kanske något du också ska testa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.