måndag, februari 08, 2010

Bra dag



För en liten stund sedan hade jag en härlig träningsupplevelse. En lång joggingtur med Mikida i perfekt väder. Trots att vi höll på med nonstopjogging i 1½ timme ville benen fortsätta när vi kom hem igen. Härligt! Älska träning.
Snart är det middag. På spisen står knackkorvssoppan och puttrar och hela lägenheten doftar av nybakat bröd. Thank you brödmaskin. Heh. Älska tillvaron, just nu.

Nyfiken vad tjejerna fick som överraskning i fredags?? Jo, jag bjöd på ett riktigt ice cream party! Jag hade köpt massvis med vaniljglass som man fick pimpa själv! På bordet fanns följande:

Choko: Kladdkaka, krossad daimchoklad och O´boy.
Fruit: Coktailfrukter, blåbär+jordgubbar, russin+banan+mandarin.
Dekorera: Krossade chokladkex, havreflarn, grädde och chokladsås.

Yummie!

1 kommentar:

  1. Men va f-n!!!!
    JAG fick inte någon inbjudan!!!
    Jag är ju fetast av de feta och ääääälskar glass!!! Allra helst finsk vaniljglass!!!

    ... nu måste ja å ha glassparty... fast jag har ju inte ens ett hus än...

    Cin

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.