lördag, februari 27, 2010

Jäkla stress!

Ursch, hata denna ständiga stress! Trodde jag skulle ha en lugn och bra läsdag igår but BIG NO. Istället blev det städning när hyresvärden skulle komma på besök, lunchmöte, x-antal svordomar när jag märkte att jag saknade hyresvärdens underskrift på ett enda papper, ringa runt, träffa hyresvärd i Kaustby, jobbansökan och lite studentläsning, handla, fixa mat, duscha och komma försent till oriflamepartyt. Och behöver jag ens säga att de finska lejonens flopp i gårdagens ishockey slutligen fick mitt humör att sjunka till botten.
Nåja, nya tag idag! 8:30 blir jag tvungen att skjutsa Mickey till his parents, sen fotbollsträningar i Kronoby, sen hem och fixa mammas hår, fotbollsträningar igen (nu som tränare) och just nu: en liten paus innan det blir dags att förbereda sig inför kvällens rockkonsert i Kronoby kl 19:00. PJUHHH, I´m still alive! HAh. Längtar tills imorgon.

Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.