tisdag, februari 09, 2010

Tuna


Me today

Skjuter fram uthållighetsträningen tills imorgon istället, kommer nämligen att ha annat för mig ikväll. Ska åka till mina parents och servera kaffesnåla gäster pga. läsförhöret som hålls ikväll. Bah, men smörgåstårta, kaka, kex och bullar är ju inte helt fel heller. Hihi.
Längtar ändå tills imorgon. Visst, jag har en stor bunt med skoluppgifter som ska göras men lite träning ska vi väl ändå hinna med! Uthållighet i styrkesalen och något annat smått och gott. Är faktiskt sugen på lite simning. Hmm, vi får se.
By the way så rörde jag ihop en smarrig tonfiskröra idag! Dock saknas fortfarande det där "lilla extra" för att göra den himmelsk. But I´m on it! Så fort jag lyckas lovar jag att dela med mig av receptet till er andra tonfiskdiggare!

Ha de Gött!

1 kommentar:

  1. Åh shit!!!
    Din mammas bakverk!
    Jag dööör.... jag vill oxå ha!!!!!

    Jag brukar röra ihop en kladdröra som är supergott till att dippa hårt bröd till.

    1 burk tonfisk
    Lite creme fraiche alt majonäs
    sambal oelek

    Grymt gott!!!!

    /cin
    Som numera kan göra smoothies och slipper festa loss på glass med denna hydda

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.