onsdag, mars 24, 2010

Style me, please.


Lite inspiration inför påsken kanske?

En vacker dag kommer min lilla walk in closet att tömmas på alla mina gamla söndertvättade kläder och in med nya inspirerande plagg! Börjar faktiskt tröttna på min pojkaktiga/sportiga stil rejält. Bah, gråter en liten stund varje gång jag försöker hitta något snyggt och mera tjejigt att klä på mig, för dom kläderna existerar inte! Min nya stil ska självklart kännas bekväm och jag vill trivas i den, men nu får mina 3 par baggy jeans från herrsidan faktiskt åka ut snart! Vill ha lite mera figurnära kläder som är mera kvinnliga och färgglada! Vill kunna ha snygga ringar, halsband, brillor, väskor, you name it! Vill se nya häftiga kombinationer varje gång jag går in i min garderob. Oj, vad härligt det skulle vara. Längtar tills den dagen. Tills vidare tänker jag plocka ihop intressanta och inspirerande plagg på Polyvore, så kanske jag snart hittar den stil jag önskar!

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Härli bild! Om man sko sii ut sådee varinda da sko man jo känn si ho pigg som helst :D

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.