måndag, augusti 29, 2011

Haircut today

Måndag igen och jag har lyckats snooza 111 gånger innan jag till sist kravlade mig ur sängen. På vägen till skolan funderade jag starkt på att införa en ny regel i mitt liv, stiga upp klockan 06:00 varje vardag. Lite självdisciplin borde man ju ha iallafall? (Ehh. Vi minns ju hur bra det gick med mitt "aldrig-mera-snooza"? ) Nåväl, försöka kan jag ju.
Jag börjar skolan först 12:15 eftersom jag råkar vara så jädrans bra på svenska att jag får hoppa över svensklektionen varje måndags morgon. Me like a lot! Så idag blev det en ny haircut hos frissan innan jag åkte till skolan. Håret föll och jag såg ut som på bilden. Näähh, inte direkt, men vad hade jag väntat mig efter över ½ året sen jag sist besökte frissan? Att håret skulle behålla sin längd? Ynk. Nåja, en månad eller två så är det lite längre igen. I hope. Ha en trevlig måndag fellows!

1 kommentar:

  1. ja fösökt ring men du kanske e å sova :) ja tänkt bara hör hu e gar i nya skolan?? trivs du? <3

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.