fredag, september 16, 2011

8 miljoner euro rikare?

Jag skulle köpa en mysig stuga i Kanada
Som de flesta av oss kanske redan vet så är det en rejäl summa pengar som lottas ut i helgen. Över 8 miljoner euro kan hamna i händerna på just dig. Eller ja, en förutsättning är ju att du köpt en lottokupong innan då. Höhö. Humornivå: High. Även om jag planerat att kamma hem vinsten denna gång så är jag ändå sjukt nyfiken på vad du skulle göra om du på lördagen upptäckte att du plötsligt stod där i dina joggingbyxor och slitna tröja med en O´boy fläck på magen, 8 miljoner € rikare? Om man bortser det faktum att jag skulle drabbas av chock och hysteriskt hoppa omkring och skrika som en galning i en vecka, så skulle jag troligtvis tacka nej till städjobbet. Hahahaha. Och köpa lite små lägenheter här och där i världen så jag kunde åka bort lite nu som då. Jag skulle bjuda mina nära och kära på semester, unna mig lite lyx nu som då osv. Men en snål jävel som jag är, så skulle en stor mängd åka in på banken för framtida behov. Jag tror man borde försöka fortsätta leva ett normalt liv för att inte bli galen? I don´t know? (But I will on Saturday! Hih).

Vad skulle du göra om du vann 8 miljoner?

2 kommentarer:

  1. Omg. Vejt int va jag sku dzära om jag vann. Sko FÖSÖK spara såklart, men fa på en fejtan shoppingtur å REJS GRÖMT. :D

    SvaraRadera
  2. Jag skulle åka till TEEEERJÄÄÄÄÄRV ;-)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.