torsdag, september 08, 2011

At the moment

Jag försöker hitta material till min uppsats "Mikä on Pbl?"
Jag har jobbat bra i över 2 timmar med en lånad bok via skolans nätbibliotek. Lite småcoolt faktiskt, boken dyker upp på din dator och finns där i 2 timmar för läsning. (Ohjee, tro mig. Jag har försökt kopiera o. printa, funkar ej). Sen efter 2 timmar, poff!
Boken försvinner och ska du ha den igen måste du se ifall den är ledig.
Sen har jag börjat med artikeln på bilden, där skribenten verkligen tar i med allt hon är värd gällande helt uberkonstiga ord. Okej. De är säker fina och vetenskapliga beskrivningar men hallå? För mig är dom rena hieroglyferna! Nu är saken den att jag skulle vara ubernöjd ifall jag hittade en artikel till, för uppsatsen måste innehålla minst 2st. Nu börjar motivationen tryta. Och så kanske jag nämnde att varenda j*kla tidning med en artikel om Pbl i bibban är utlånad för tillfället? Oh yes. Ni förstår mitt problem?
Mjääähh!

Nu får det vara färdigt studerat för idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.