fredag, september 02, 2011

Bloggfenomen - vitamin water

Ni andra bloggare har säkert märkt att vissa grejer blir typ "bloggfenomen"? T.ex. att fotografera frukostar, "dagens outfit", inne- och utelistan osv. Och så har vi denna Vitamin Water flaskan som många bloggare envisas med att hålla i handen på varje bild. What´s up with that?! Är drycken faktiskt så otroligt megasuperawesome?
Jag kan svara er alla. NEJ. Vitamin Water smakar som vilken saft som helst och en svag sådan. Inga pluspoäng där inte! Dyr är den också. Dock måste jag ge credits för en jäkla snygg layout och en riktigt kul text om varför man ska dricka just Witamin Water. Jajaaa, jag erkänner. Visst känner jag mig lite småcool och extra hälsosam när jag dricker ur min flaska. (Även om orginaldrycken redan är gone och jag varje dag fyller flaskan med egen saft. Hih) Gosh, jag har blivit bloggfenomenmissbrukare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.