torsdag, september 01, 2011

Halihalåå!

Iltaa! Kom just hem från mina kära parents som jag våldgästade för att få gratis middag. Sjukt behändigt att bo nära sina föräldrar! Inget i kylskåpet? Well well, in i bilen, köra 2km och öppna föräldrarnas kylskåp. Hehe. Det kallas ekonomisk hållbarhet a lá studerande. De hade dessutom köpt färskt bröd och bullar från byns bageri som har öppet varje onsdag och torsdag. Dessa dagar kunde jag bokstavligen äta bröd till frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsmål, så gott är det! Yum!
Från bröd till bilar, varningsblinkers kära ni? När ska man signalera med dom? Okejokej! Stop stop stop. NEJ, jag är inte helt dum i huvudet som jag antar att de flesta av er tänkte nyss. Jag vet att de ska användas till när t.ex. en olycka har hänt, man har fått problem med bilen eller typ när polisen eller en älg är i farten. Men finns det andra orsaker? För bilen som körde framför mig idag signalerade plötsligt med sina varningsblinkers och I have no idea why? Ingen älg eller polis och chauffören fortsatte köra vidare i samma hastighet? Ehh. Och sååå nära körde jag väl ändå inte? Varit med om något liknande? Anyone?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.