torsdag, september 01, 2011

Hej hopp och lite extrajobb!

Ähh. Fick nästan ihop ett litet rim i rubriken, men ack, bara nästan. Bloggen blev lidande igår och tro mig, jag led med er. Gillar ju att skriva blogg och få kommentarer av er! Den bittra sanningen är den att bloggen kommer att bli aningen lidande i en vecka framöver. Jag fick nämligen möjligheten att extraknäcka lite i telefonväxeln tills tisdag, och lite cash tackar väl ingen studerande nej till? (Och så får jag dricka varm kakao for free! It´s totally worth it!). Så igår var det full rulle hela dagen, skola, äta och sen på kvällsjobb! Inte mig emot, men skulle aldrig klara av att både gå i skola OCH ha kvällsjobb varje kväll. Man måste ju hinna leva lite emellan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.