tisdag, september 06, 2011

I´m a genius!

Hahaaaa! Sitter här med mitt morgonte och har just besegrat Microsoft Office Home and Student 2007! In your face Microsoft! HA! I över ett år har Word programmet på datorn låst sig och vägrat funka ifall man inte råkar veta en miltals lång produkt kod (finns i skivfodralet), som jag då inte vetat eftersom fodralet har varit på vift. Alla dessa dokument som jag försökt öppna och göra ändringar i, nothing! Men ack, denna vackra soliga höstdag var det dags att äntligen återställa rättvisan i världen. Jag hittade fodralet imorse och jag och mitt Word program kan nu äntligen leva i harmoni. Bless you!

Visst är det något visst med att besegra tekniken? Jag slår vad om att just du också ropat "HA!" åt t.ex. mikron, datorn, teven eller nått liknande. HA! Känn dig träffad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.