lördag, september 03, 2011

Impa på grannen, del 2

Go´kväll kära aliens, smurfar, bumbibjörnar och alla andra som läser min blogg! Efter en dag med lilltjejen tänkte jag igen ge en lektion hur man blir vän med och imponerar på sin kära granne. HÄR kan ni läsa del 1 ifall ni råkat missa den. Okej, nästa steg för att göra ett bra intryck på grannen är att verkligen ha respekt för deras gårdsplan, blomrabatter, cyklar osv. Så de inte får för sig att man är värsta bråkmakaren som sparkar sönder och skiter i deras postlåda, nej usch då! I´m a good girl.
Ifall ni mot förmodan inte förstod vad ni INTE ska göra så tänkte jag redovisa med ett exempel:

På bilden ser min kära grannes förråd.
Som jag så snällt råkade riva sönder hörnet på med bilen imorse.
Inte bra. Verkligen inte.
Inga höga pluspoäng där inte.

En annan grej ni INTE heller ska satsa på är
att demolera grannens förråd med en firmabil,
som nu har långa rispor längs hela sidan,
OCH. Inte är din egna bil.

Så kära vänner, det var kvällens lektion! Jag hoppas ni inte blir besvikna, men jag önskar innerligt att det inte kommer en del 3. För jag är illa rädd att den delen handlar om hur grannen tvingar mig att flytta ut. Eh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.