torsdag, september 08, 2011

Ready for Dr. Rose Omolo Ongati!

Go´morgon! Här var vi än en gång uppe med tuppen och ready for school! Eka bileet ägde rum igår och hejhopp vad jag hade kul när vi i olika grupper skulle utföra diverse uppgifter i parken. Där fanns bl.a. den klassiska "hitta-godisbiten-i-mjölhinken-genom-att-använda-ansiktet", spindelnätet i trädet, biisikärpänen (vårt lag hade rekordet!!), gå runt med hinkar på huvudet, hela gänget skulle ställa sig på ett lakan och sedan vända på lakanet, utan att röra i gräset med något annat än händerna och många fler! Hihi, vårt lag hade en jädrans bra laganda och oj vad skoj vi hade!
Sen blev det prisutdelning på krogen men eftersom jag då redan hade åkt hem har jag ingen aning om vilket lag som vann? Hoppas det var vi, the mouse team! We´ll see!
Nu måste jag pysa så jag hinner på Dr. Rose Omolo Ongatas föreläsning! Kan man annat än dra på munnen när man hör namnet? Tihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.