tisdag, september 06, 2011

Study time!

Eld i spisen, stora tekoppen, färgpennor och Aidai ska skriva uppsats. Yeah. Kom hem från skolan för en halvtimme sedan och har därefter sysselsatt (läs. kämpat och svurit) med att få eld i spisen. Hatar att göra eld i spisen, eftersom det tar åratal innan jag lyckas få igång något som ens kan kallas brasa! Aaarrggh! Jag skulle aldrig ha överlevt stenåldern där man var tvungen att slå ihop stenar för att få igång en brasa. Det hade f*n slutat med att jag hackat ihjäl någon med stenarna. Garanterat. Och sedan spetsat nån stackare med pinnarna som ska gnuggas mot varann för att få eld. Jepp.

Överlevde även vår första PBL (check out!)-tutorial i skolan. Jag öppnade käften för tidigt och voilá, där satt jag plötsligt som ordförande och skulle leda hela mötet. Ehh. Men min grupp var awesome och vi fixade hela tutorialen galant! Yes! Ser fram emot avslutningstutorialen om en vecka! Nu ska jag skriva om non-verbal kommunikation, sjukt intressant och kul grej by the way! Hasta la vista baby!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.