måndag, september 05, 2011

Telefonväxeln offline och resfeber

Jalla jalla! Här sitter jag i telefonväxeln som inte funkat på hela dagen. Tjohoo, vad många samtal jag fått förena. Noll, zero, nada! Men jag har haft fullt upp ändå, förbokat, sorterat post och fixat skoluppgifter. Good girl. Sen har jag också bekantat mig med möjligheterna att åka utomlands som utbytesstudent för en viss tid. Crash boom bang, och jag är fast! Skolan erbjuder studier i Australien i 3/6/9 eller 12 månader under 2:a och 3:dje året. Åhhhhh! Något jag absolut tänker testa på! Frågan är bara hur jag ska lyckas skrapa ihop en miljon eller två i pengar? Ska fixa spargris idag och börja samla direkt! För Australien, here I come! Gosh, då ska jag lära mig surfa, chilla med aboriginer (urbefolkningen) och hoppa omkring med kängurer! Jaah, och studera lite där emellan också. Tihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.