lördag, oktober 08, 2011

Aidai vs. Elräkningen

Se dig i röven dyra elräkning!
Hejsan hoppsan vad mina skoluppgifter INTE blir gjorda idag! Först hälsade jag på mina parents och målade en sänggavel med min kära far. Sen tyckte jag det var dags att ringa vännen och efter det var det kaffedags med andra vänner. Sen skulle jag ju äta också och försöka få eld i spisen. (Lyckades jag?? Nope.) Och när jag väl skrivit inledningen klart till mitt skolarbete tycker textprogrammet att det är dags att stänga av och gå i ide. Jajjamän. Häääär går vi framåt! Jag lekte med webcameran och insåg att det ser ut som om min lägenhet är en väldigt kall lägenhet. Tja. En bild säger mer än tusen ord, och visst, lägenheten är as cold as your soul! Höhö. Nääh, men jag tänkte checka läget hur länge jag överlever utan att knäppa på batterierna. Lite spänning i vardagen ni vet! Och så ska jag visa fingret till elräkningen som tror sig kunna innehålla hur många € som helst! Nej du lila räkning, jag ska minsann visa dig hur man överlevde vintern på stenåldern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.