onsdag, oktober 12, 2011

Här ligger jag och steker om 4 dagar!

Tjohoo! Som ni kanske märkte av gårdagens inlägg så är jag och min hunk påväg till en varmare plats! På bilden ser ni vårt hotell i Puerto de la Cruz på Teneriffa! Jah, det blev en resa till de klassiska Kanarieöarna! Ska verkligen bli skönt att ta en paus från hela höstrusket och allt som heter skola, finska och Finland. Jag har kommit in i en fas där jag är sjukt trött på allt som heter skola och finska för tillfället! Jag gillar att lära mig, missförstå mig inte, men när alla uppsatser och uppgifter tar tredubbelt längre tid när jag ska skriva dem på finska, blir man rätt slutkörd till sist. Höstlovet och södernresan kunde inte ha passat bättre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.