onsdag, oktober 12, 2011

Intervall jogging/walking

Nu har jag pluggat till fredagens dataprov i två hela hemska timmar. Uschamej, säger jag bara! Det finns ju inget värre än när datorn vägrar samarbeta och inte göra så som man vill! Att jag inte fattar hälften kan ju också bidra med en del svårigheter. Hmpf. Nåväl, nu är det dags för paus och frisk luft. I´m going for some intervallträning! Eftersom jag inte joggat ordentligt på otroligt länge så tänkte jag börja bygga upp konditionen med 5 minuter rask promenad och sen 5 minuter jogging. I ca 40-50minuter då, inte 5+5minuter och that´s it. Hah. Så småningom ökar jag joggingen till 10, 15, 20 osv. Man kan ju inte köra 100% direkt! Tack o hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.