onsdag, oktober 26, 2011

Jag är bra på sånt här

Jag är en sån person som ofta talar med mig själv när jag är ensam. Med risk för att låta lite småcreepy kan jag erkänna att jag kan diskutera länge med mig själv och typ kommentera olika saker " Men gud neeeej!!! Bråttom, bråttom!" (när varmvattnet i duschen tar slut) eller "Nej.Nej.Nej." (nyckel på fel sida av dörren) och "Wooopppaa. Vad i hela fridens namn har jag på mig? - No fucking idéa?" (när jag tror mig kunna skrapa fram nyskapande klädkombinationer ur min garderob). Nåväl, sagt och gjort.
När jag handlat klart och satte mig i bilen idag händer följande. Alla inhandlade varor faller på golvet (oh joy) och när jag ska flytta min väska flyger även mobilen under sätet. (Oh yeah. Mobilen under sätet, den biten ÄLSKAR vi.). Jag blir frustrerad, tar tag i ratten med båda händerna, ruskar på huvudet och halvvrålar ett  "AAArrrggghhh! Kom igen grejer, some teamwork here!".
Well, well. När jag väl vänder på huvudet, what do I see? Två stora ögon som glor på mig från bilen som står parkerad strax intill. Vadå varning för galen tjej liksom?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.