onsdag, november 23, 2011

I´m alive?

För första gången på 2 dagar vågar jag släppa taget om anatomiboken och andas ut av lättnad. Första anatomiprovet på finska är över, och har jag tur blev jag dessutom godkänd. Visst, jag vet redan att det är fråga om en etta eller tvåa (skala 1-5) i vitsord, men det duger. Happy me! Nu sitter resten av klassen och lär sig svenska och efteråt väntar 2timmar social- och hälsopolitik med en lärare som läser direkt från sitt papper. Oh, those lovely teachers I say! Nu ska jag njuta av min frihet och sticka på en liten loppisrunda som belöning för mitt utförda anatomiprov!

Ps. Kör fortfarande hårt på positiv inställning och dudes, livet ler! Även om dessa fyra veckorna innan jullovet bjuder på en hel massa prov och inlämningsuppgifter. Ugh, bring it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.