fredag, november 25, 2011

Loppisfynd!

Va faen?
Tjeenare Ove! (bästa hälsningsfrasen ever från serien Solsidan) Här sitter jag och äter fredagslunch i form av ärtsoppa och knäckebröd. Eftersom denna händelse är så otroligt fantastisk och jag är bloggare, så var jag ju tvungen att ta en helt fenomenal bild av mig själv, när jag äter knäckebröd. Oh my gaaad tänker ni nu. Tack, jag vet, I´m fuckin amazing. Ni behövde inte ens önska er en bild av en ätande Aidai, ni fick den bara sådär! Ibland så lyckas jag. Haha. Viktigaste på bilden är dock dagens loppisfynd, en helt basic earcuff för 1€! You gotta love it! Och den gråa trikotröjan som skymtar under lillebrors skjorta (woopsi) är också från loppis, hela 2 ruskigt dyra euro betalade jag för den. Jag sänder lite loppisorgasm till er också, såhär fredagen till ära!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.