måndag, november 07, 2011

Monday

Före
Efter
Jalla jalla alla ni som överlevt helgen! Här sitter jag och har en ledig dag från skolan! Skulle dra till med ett riktigt "tjohoo" ifall jag inte hade två smaskiga skolarbeten som ska lämnas in denna vecka. That´s life people. Men för övrigt mår jag väl helt finemang. I helgen överraskade jag mig själv med att tvätta fönster och städa ingången till mitt home. Okej, jag erkänner. Placerade ut grillen sådär strategiskt mitt framför trappan så bilden skulle se mera kaosaktig ut. Skäms Aidai, skäms. Men resultatet blev ju gött. Ska bara fixa fram en såndär lila risbuskegrejblomma som alla tycks placera ut nu till vintern. Men nu, chicken och bulgur, det är dags för lunch!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.