tisdag, november 08, 2011

Telefonkö

Jag i Soneras telefonkö
Att vänta i telefonkö måste ju vara det mest irriterande som finns. Seriöst. Man ringer för att få hjälp och under tiden som man väntar på att någon ska ha tid med dej, ska man bara sitta och höra hur pengarna flyger från kontot + en hemsk bakgrundmusik. Sen efter att ha väntat x-antal minuter så börjar man fundera på att ge upp. MEN. Tänk ifall någon skulle svara just när jag smäller på luren? People. Lägg ner luren! I did, i.o.m att jag insåg att jag förlorar mera pengar på att vänta i telefonkö än att reda upp mitt fakturaproblem. Oh joy...


EDIT!
Oh hallalujah! Mina kära läsare upplyste mig om att det är GRATIS att vänta i Soneras telefonkö! Thäänks, nu ska jag köa heeeela dagen lång!

5 kommentarer:

  1. Män er int i gratis ti ring ti asiakaspalvelu? :O

    SvaraRadera
  2. Va? Eri hä?? Woopsi. Nå tå kan ja ju rikti räpa til å staa i jono ho läng som helst! :D Tjohoo!

    SvaraRadera
  3. jo, Ida he er gratis att kö ! så nu kan du me gott samvete lyssna till den fina musiken å kö hu läng som helst :D

    SvaraRadera
  4. Ja vaal rikti osäkär, män ha sku tyck et i sku BOOD vara hä iaf, koll upp på näti! :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.