lördag, november 19, 2011

Tudiluuu!

Tjenisar alla penisar! Idag är jag på bra humör, TROTS att jag sitter och skriver en uppsats om "socialskyddets betydelse i förebyggandet av utslagning." Hohoojaja! Och som extra krydda på det är jag också tvungen att studera inför anatomiprovet ännu idag. Hard work people, men med dagens positiva humör flyter studierna på galant! Dessutom skiner solen och jag ska ut på intervallträning när jag skrivit klart! Det är rätt konstigt hur mycket roligare och ljusare livet blir så fort man hittar sin positiva inställning och energi? Jag borde verkligen lära mig att fokusera på den inställningen under mina deppiga och dåliga dagar, istället för att dra täcket över huvudet och tycka livet är skit. Det borde vi alla. Uttrycket "Livet är vad du gör det till" återspeglar en viss sanning, även om vi inte kan styra över allt i vårt liv. Men vi kan iallafall försöka se livet med en positiv inställning! Göra det bästa av det vi har! Skickar positiv energi till er, puss och kram, nu ska jag ut i solen!

Någon fyller visst år idag??
Grattis tjejen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.