fredag, december 30, 2011

Brev till mig själv

Ursäkta den långa bloggpausen, men jag gått all in på jullov, umgänge, sovmorgnar, promenader och antidata. Och så är min lilla kamera på vift, så inga nya bilder fick ni se heller! Ack och ve. Tihi. Idag är jag dock tvungen att skriva ett inlägg och uppmana er om att skriva brev till er själva! Om hur ni tror året 2012 kommer att bli, mål, förhoppningar, framtidsutsikter, löften and so on. När ni skrivit klart, in med pappret i ett kuvert och skriv typ "Till mig själv nyårsafton 2013", för det är först då ni får öppna brevet igen! Ni tycker det kanske låter löjligt men jag lovar att det är uberkul att läsa brevet om ett år och se vilka funderingar som faktiskt slog in, och vad som har förändrats helt. Och nej, ni kommer inte att minnas vad som stod i brevet. Jag har testat detta once och tänkte då att hallåå, jag vet ju vad jag skrivit till mig själv, what´s the point? Men ett år senare, japp, där satt jag och höll på att tappa hakan när jag läste brevet. Så vad väntar ni på, fram med pennan och skriv brev!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.