tisdag, december 06, 2011

Go´kväll

Börjar med att citera Askungen : "Nåja, vad är väl bal på slottet? Det kan ju vara fruktansvärt långtråkigt och..dötrist och..tråkigt och alldeles, alldeles...underbart!" Näähh okej, nu tog jag väl i lite. Så intresserad är jag inte av självständighetsbalen, men alltid är det ju kul att titta på de fina (och fula!) klänningarna. Menmen, jag roar mig hellre med att läsa om kallbrand, benbrott och hur man obducerar en kropp. Det sistnämnda är faktiskt ruskigt intressant! Snitta från blygdbenet upp till halsen, plocka ut och väga lite organ, såga lite i huvudet för att sedan placera tillbaka allt och sy ihop! Mumsfilibabba I say!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.