fredag, december 09, 2011

Veggie?












Jisses, jag är på hugget med matbilder idag må jag säga! Gick all in på veggiefood till lunch, couscous med stekta grönsaker, olivolja, örtkrydda, fetaost och sweet chilisås! En lunch a lá "se-här-vad-jag-hittade-i-skåpen". Haha. Och så en hembakad upptinad antiveggie bacon-majs muffins som tillbehör (som för övrigt smakar typ 99,9% vetemjöl, uäk!). By the way,  det är en grej jag inte förstår mig på för tillfället. Jag tvättade ju golvet igår, första gången på 8månader, och vad händer?! Jo, boyfriend kommer inklampande med våta strumpor (den händelsen var dock ingen överraskning), jag fäller smetiga stekspaden på golvet, oljiga potatisbiten flyger under bordet och idag, första biten veggielunch hoppar ner på golvet och simmar omkring i lite olivolja. What the f*ck liksom!? Vänta bara, snart kräks jag väl på golvet också. Det vore just typiskt. Mitt golv ska helt enkelt vara smutsigt. Bara att försöka acceptera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.