onsdag, december 14, 2011

Mogondagens belöning!

Usch vad dåligt min tentaläsning gått idag. Blääähhh. Har haft big problems med att koncentrera mig och helt enkelt inte läst ordentligt. Inte bra. Men kvällen och natten är ju ung! Ehe. Ska snart susa iväg och käka middag med mamma + tvinga henne att förhöra (hrmm lära mig) mikrobiologi, men innan vill jag visa hur jag tänkte belöna mig imorgon! När jag kämpat mig igenom mikrobiologitentan + etiktentan blir det loppisrunda, middag at Pedrinas med några vänner och sen det jag längtar mest till; SH`BAM! Råkade få syn på en annons om att man imorgon får testa ett gratispass SH`BAM (någon typ av dansträning? Typ som zumba I think? Spännande!) och jag anmälde mig direkt! Härligt med något nytt och roligt! Ahh, can´t wait! Jag kommer förmodligen att vara världens lyckligaste människa när jag kommer hem imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.