måndag, december 19, 2011

Våffelsuuuuug!

Sommaren 2011
Bläddrade igenom lite bilder från sommaren och shit, ge mig våfflor med glass, grädde och sylt! Bilden är från ett våffelcafé jag och vännen besökte i somras. Största och godaste våfflorna ever! Must visit!
Vad har hänt i helgen då? Jo, jag lyckades lämna in mitt psykologiarbete kl.23:45, hahaaa! Så nu är det ALL IN med jullov som gäller. Resten av helgen har jag städat Mickeys stora hall. Bra med massor med utrymme, mindre bra med alla onödiga grejer som samlas på alla lediga ytor. Och sen har jag lärt mig lägga kakel. Eller som jag brukar säga; "Jag ska kackelera." Kletigt värre, men rätt så kul måste jag erkänna. Som ett perfekt avslut på helgen hade några av tjejerna och jag tékväll hos mig igår. Skönt med lite myspys. Nu är det måndag igen och även om jag är ledig så tänker jag köra igång dagen med att betala räkningar och städa! Tjolahopptjolahej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.