måndag, januari 02, 2012

Året 2011 i bilder, part 1

Januari + Februari: Året 2011 börjar med två resor till Vuokatti, 
varav Mikida också fick följa med på en av resorna.

I samma veva spelar jag revy om helgerna 
och bygger hall tillsammans med Mickey. Mycket snö!

Mars: Hoppsan! Hyresvärden meddelar att vi måste
 vara ute ur lägenheten inom två månader. 
Vi söker lägenheter överallt. 
Dessutom sticker jag och min familj på en weekend till Rukas
snöiga backar för lite snowboard och utgång med lillebror.

April: Våren är pågång! Jag fyller 20 och Mickey och jag bestämmer oss för att testa amatörforsränning på egen hand. (Därav min snowboardhjälm och rullskridskoskydd.)Vi åker andra gången till Vuokatti.



Maj: Tuffaste månaden i hela mitt liv känns det som. Mickey och jag går skilda vägar,
och jag flyttar ensam till en ny lägenhet. Mellan alla tårar fick jag dock en massa skratt under revyresan till Helsinki. Jag fyndade mina jeansshorts som jag bokstavligen vill ha på mig 24/7.

End of part 1
(Sorry om sista texterna och bilden är placerade åt skogen,
blogger har vissa problem med att förstå kommandot "centrera" idag. Arrrgghh!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.