måndag, januari 02, 2012

Året 2011 i bilder, part 2

Juni: Månaden börjar med världens roligaste möhippa, 
sommarjobb hos lilltjejen och soligt väder!

Och efter möhippa följer förståss bröllop! Härligt att ha hela 
"Tärjächicks-gänget" samlade på samma gång! 
Och se hur fint vi matchat färgerna på våra klänningar, helt omedvetet faktiskt.

Midsommaren firades vid Kalajoki, där jag och en vän övernattade i bilen. Midsommaren var ruskigt kall, men min stora vinterjacka höll mig varm! Annorlunda midsommar med annorlunda gäng, riktigt skoj!

Juli:  Varmt så in i tusan och jag har första sommarsemestern på 5år! 
Jag har fetisch för lockigt hår, haha. Jag och tjejerna sticker på grillkväll till Vibers,

och resten av juli innebär massor av fest!
Voilá, 4 av oss hamnar på fest med finländska mästare i släggkastning
Och så var jag ju på urvalsprov till skolan också!

Sol och bad vid Fäboda med underbara vännen. 
Första gången ever jag besökte Fäboda!

Juli avslutas med festivaler i Kaustby, Jakobstadsdagarna och en happy ending, 
Mickey och jag hittar tillbaka till varandra!

Augusti: Jag sommarjobbar i telefonväxeln och sticker 
till Sverige för att hälsa på min kusin och hennes uberhärliga familj! 
När jag kommer hem är det dags att börja mina finska sjuksköterskestudier.

End of part 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.