lördag, januari 14, 2012

The F word. Like in fiskbensfläta!


Well, Hello Saturday people! Här sitter jag och mitt sällskap för dagen, youtube. Jey! Och så håller jag på och mumsar i mig en överdos av tuckex, ni vet dom med smaken sour cream and onion? Holy mama vad dom är tasty! Min röst is a mess, snoret rinner och det värker inne i mina öron? Öroninflammation? Hope not! Som tur har jag inhoppare till kvällens revy (TACK!), så behöver jag inte stå och låta som en blandning av kille och tjej med en hes röst i målbrottet. Eftersom jag ordinerat 100% vila åt mig själv idag har jag sovit , läst bloggar och joinat youyube om vartannat. Tack vare ett youtubeklipp lyckades jag också få till en fiskbensfläta. Har alltid trott att de är ubersvåra att få till, men hallåÅå. Piece of cake! Synd bara att jag välsignats med tunt och fortfarande aningen för kort hår. Hmpf. Om någon är intresserad kan jag lägga upp en videon? Säg bara till! Nu ska jag fortsätta överdosera tuckex, ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.