måndag, januari 09, 2012

Fick just DU en award av mig?

Titta här vad min coola kusin Cinso på andra sidan Östersjön skickade mig! En alldeles egen award. Uhhh, I´m famous! Tihi. 
What the f*ck?, funderar ni nu. Läs nedan.


Meningen är de som får utmärkelsen ska få fler läsare genom att länken sprids. Länkkärlek helt enkelt och sånt gillar vi. Får du en award och vill anta den gör du som så, att du tackar och länkar till personen du fått den av, och sedan presenterar de 5 bloggar du vill ge awarden vidare till.” 


Oukej I say. Eftersom jag mestadels läser bloggarna i min favoritlista så har jag inte speciellt många andra favoriter. Mestadels bekanta, t.ex. muminfreaket Tofslan och hennes lillasyster Vifslan , Carrrolinas Crrråkfötter, Jennies blogg och så Emmys bloggkalas från Sweden! Ganska kul sätt att hitta nya bloggar på, I like! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.