måndag, januari 30, 2012

KK. Som i köttbullar och kyla

Brrrrrrrrrr I say! Ute är det (springer till köket och checkar termometern) -17grader kallt och min bil mår verkligen inte alls bra i kylan. Speciellt inte under långa skoldagar, utan motorvärme. Ajaj, men jag klarade mig hem iallafall! Och yes, jag gav bilen en "klapp" på motorhuven och sa att den varit duktig efteråt. Sånt som ni andra också gör ibland och samtidigt känner er lite smått naiva. Tihi. Jag har just svept ihop en köttbullssmet a lá jag-tar-de-kryddorna-jag-hittar-i-skåpet, få se om de går att äta. I hope so, för jag fick vääääärldens köttbullssug idag! Detta, efter att jag modigt prövat på falafel (?) "kött"bullarna som serverades i skolan. Ana min besvikelse när jag märkte att bullarna var 100% veggiemat, kaninmat! Hmpf. Nåväl, snart nalkas det KÖTTbullar hos mig! Sen blir det kanske simning? Haha, jag köpte en simdräkt i fredags, en sån som liknar värsta brottningsdräkten! Ni vet, en sån blåröd dräkt som fortsätter en bit ner på benen? MmMmMm baby! Jag är nöjd, slipper ju flasha brösten när jag ska träna crawl. Annat är det med Mickey. Antingen dör han av skratt eller så kommer han att simma ifrån mig hela kvällen. Tjejen i brottningsdräkt? Nääähh, henne har jag aaaldrig sett förut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.