fredag, januari 13, 2012

Loppisfynd och förkylning

"Hela" 5,20€  för dessa två tillsammans!
2,20 €!









Moro, moro pikku poro! Haha, så brukar jag hälsa på mina finska klasskompisar nuförtiden. Moro, moro lilla ren! En slagkraftig hälsning som ingen kan undgå. Men inga vänner har jag fått hälsa på idag inte, för nejnej, jag har inga lektioner idag! Tur är det, eftersom jag måste ta hand om min stackars hals ifall jag ska få tillräckligt med ljud ur mig på kvällens revyföreställning. Dricka varmt varmt och varmt igen är dagens melodi! Men nu till saken, check out loppisfynden jag gjorde igår! Armbandet till vänster på min armled (om någon mot förmodan trodde det var någon annan läskig kroppsdel, höhö) är jag ubernöjd över! Påminner lite om nomination och passar min handled perfekt! Sen hittade jag även outfiten jag länge sökt efter. Både skjorta och tröja i storlek oversize! Varför har jag inte hakat på this trend tidigare?? Världens skönaste och mysigaste i vinterkylan! Passar perfekt till tajta mörka byxor, tuffare stövlar och så tänker jag eventuellt pimpa kragen med nitar i ett senare skede! Badass girl, hihi. Under 2012 ska jag försöka hitta min nya stil och låta mig inspireras av häftiga klädkombinationer och allt man kan slänga ihop med olika loppisfynd! Är trött på att ha samma vanliga outfits varje dag. Jag vill ha nytt och personligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.