måndag, januari 23, 2012

Måndag!

Ohhhlalaaa!
Oh yeah, outfitbilder är verkligen min grej känner jag. Är speciellt nöjd med min mun, grrh! Nä. Jag ville bara visa hur jag tänkte med mitt loppisfynd från förra veckan. Jag är relativt nöjd med resultatet, tröjan är dock lite väl oversize, men va, det får duga! Annars har dagen gått finemang! Har en ganska chill vecka i skolan så det är najsbajs. Åkte dessutom ett varv till loppis idag också, kom hem med två böcker och en sån grej man pressar saften ur apelsiner med. Blir färsk apelsinjuise ikväll! Yum! Men först ska jag dra ut lite tänder, besikta bilen, låna studiematerial, loppisrunda och annat smått och gott. Vi börjar med tandläkaren! Gulp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.