torsdag, januari 19, 2012

OMG, I´m like..soo fashion!


Titta! Titta, se, look, katso, aarrrgghhh, stirra, gloooo! Also, I must say... jag känner mig lite hedrad här. Tjejen på bilden har uppenbarligen sett mig gå här i vår folktäta by med mina döläckra skor, säkerligen försökt springa ikapp mig för att berömma mina skor..Men ack och ve, hon stängs ute i kylan av S-markets dörrar, och skorna, hennes förälskelse, rivs ifrån henne och lämnar ett svart hål i hennes hjärta. Ynk!
Men nu ser jag, att hon lyckats hitta ett eget par, nästan kopior av mina skor. Snyggt tjejen! Du köpte dina från Citymarket också antar jag? 30€? Jaaa-a. What else can I say, trodde aldrig jag skulle bli en sån modeinspiration för en hel modevärld..Pjuh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.