onsdag, januari 18, 2012

Världens sexigaste girlfriend

Efter att ha livnärt mig på soppor och mat i flytande form pga. mina elaka visdomständer, kunde jag inte hålla mig längre. Måste-äta-bröd. Sagt och gjort. Jag fixar till världens smörgås med, smör, ost, lax, ägg och majonnäs.Lovely.

Ska ta en bit..hoppsan, får inte in brödet i munnen?..ska kanske arbeta mig nerifrån upp? Det bästa till sist, pålägget..smöööret. hehe. Okej..aj jäklar vad ont det tar, måste tugga med öppen mun...smask smack, smask..ojdå, där håller ägget och majonäsen på att åka av..båda händerna upptagna med brödet?? Shit? Måste suga tag i ägget! Sluuurrrp...ajaj.AJ. Gud nej. Den sidan av munnen kan jag inte tugga med, måste koncentrera allt tuggande på den friska sidan...höhö..hamster..f*n!, nu höll laxen på att smita nerför hakan! Got you! Lax + ägg + majonnäs. Kletig konsistens dethär..måste-föröka-bita-av-laxen...smask,smask, smask...

Mickey: Men herregud vad irriterande du är med ditt smaskande!! Stäng munnen!?

Jahapp...det var den smörgåsen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.