fredag, februari 24, 2012

Betty Spagetti

Ohh, jag önskar spagettirubriken hade med hundarna att göra, but nooo. Snarare mina ben och armar efter gårdagens musclefit pass. Pain is my middle name för tillfället. Gosh, vad mina muskler är mörbultade! Men passet var lovely och det gjorde verkligen gott att köra igenom kroppens alla muskler under handledd träning! Jag har tränat hemma utan vikter de senaste veckorna, och oh boy... Musclefit med vikter är på helt annan nivå. Jag bävar inför morgondagen då jag och boyfriend ska ha remonttipäivä bigtime. Fixa boyfriends badrum, skivor på väggar + i taket och riva en vägg. Ska bli skoj, men ajaj. Mina stackars muskler! Ha en riktigt trevlig fredag och kom ihåg att joina tävlingen som borde dyka upp i bloggen kl: 08:00 imorgon! (Om inte, så krånglar den automatiska tidsinställningen och ni får vänta tills jag kommer hem, sådeså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.