fredag, februari 10, 2012

Bubbelpool och juoksuyvöt

Me in action!
Fredagen är äntligen här och jag ska snart kila iväg och spela näst sista revyföreställningen! Innan tänkte jag visa vad jag sysslade med i onsdags. En av klasskompisarna är badvakt i simhallen så hon hade fixat en bastukväll åt hela gänget till ett billigt pris. Alla tog med sig massor med godsaker, vi åt som om vi aldrig sett mat förut och så var det dags för simhallen. Lyxigt värre när tjejen reserverat hela simhallen endast för oss. Vi fick dessutom ta med en kall cider i bassängen, så gissa om kombinationen kall cider + bubbelpool kändes lovely efter en lång skoldag? Oh yeah! Resten av kvällen flöt jag mest runt med mina fina blåa bälten. Uberpraktiskt I must say. Kvällen var väldigt lyckad och ett perfekt sätt att lära känna sina klasskompisar bättre. Rekommenderas bigtime!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.