onsdag, februari 22, 2012

Småsugen

Gooooood moooorning sunshine! Här sitter en tjej som redan hunnit käka frukost och gå en rask stavgång a lá 50 minuter i gryningen. Ugh! Stavgången var i förebyggande syfte. Inte lägga sig i sängen Aidai, iiiinte tillbaka i den mjuka, sköööööna, vaaarma sängen. Ut i kylan och jag är pigg! Idag har jag ett pass i skolan och sen blir det tentaläsning för hela slanten. Usch, har ett 4½ timmars prov på fredag och min läsmotivation har inte varit den bästa. Panikläsning två dagar innan is tha shiet. Urk. Nåväl, till roligare grejs! Min kamera är på vift igen (where are youuu? *ekoekoeko*). Detta var ju inte särskilt kul förvisso, men. När jag hittar min kamera ska jag visa världens snyggaste mörkrosa tröja jag fyndade på loppis igår, fö hela 2 euro. Ohhh, den är så snygg att jag dör lite varje gång jag tittar på den! Kärlek! I´m so in i vår i min nya tröja och ljusblåa jeans. Pastellfärger it is. Dessutom dör jag lite när jag tittar på skorna modellen i mitten av bilden har. Come to mama I say. Marnis kollektion för H&M kommer i butik 8 mars och jag hoppas verkligen skorna anländer till Kokkola! De ser häftiga ut på bild, men att de passar mina megaplattfötter är ju en annan sak. Att jag blir längre än de flesta är ju också lite störande, men helloooo. I don´t care! Älskar att jag äntligen vågat testa annorlunda kläder, färg och stil! Det är ju skitkul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.