lördag, februari 25, 2012

TÄVLING!


FINN ETT FEL!


Tjolahoppsan, här var det dags för my first blogcompetition ever! En ganska simpel sådan men hej! Det är ju tanken som räknas + att ni alla kommer att sitta med ansiktet 10cm från dataskärmen. Hehe. Du gjorde det redan va? 
Hittat felet? Skriv svaret + namn och mejladress i kommentarfältet (har du inte googlekonto etc, kommentera som anonym på profilalternativen!) så lottar jag ut 3vinnare bland de som svarat rätt! Kommentarerna kommer inte att publiceras i bloggen, så no worries, era mejladresser sprids inte ut till alla mina miljoner läsare (oukej, tog  väl i liiite med antalet läsare nu).

Vinsten då? 1 miljon €? Nejnej, istället blir det en minitub (perfekt att ta med till simhallen/gymmet!) Dove Hair Therapy Nourishing Oil Care. Also, på språk som folk fattar: BALSAM från Dove.
Balsamet har två olika färger, vit och guld (banangult i mitt tycke). Den vita cremen "sluter in hårets ytskikt för att bevara näring och göra frissigt hår mjukt och slätt." Den guldiga delen "ger näring på djupet och tillför viktiga näringsämnen utan att göra håret fett och tungt." Jag kan tillägga att det är superkul att klämma ut balsamet ur tuben, serious, två olika färger!!!! IIIIIIh!

Tävlingen avslutas onsdagen 29 februari! Good luck!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.