onsdag, februari 29, 2012

Vinnarna!

Tävlingen är avslutad och vinnarna dragna! Tack alla ni som deltog, ni har bättre ögon än de flesta! Enligt kommentarerna jag fått visade det sig att tävlingen var ganska klurig ändå! Det som skiljer sig på bilderna är att på ena bilden saknas jeansshortsens "bältstroff". En annan grej jag också märkte i kommentarerna var att mina "äldre" läsare visste att det hette "bältstråffo" medan ni "yngre" läsare skrev förklaringar som " tygbiten som bältet ska träs igenom, osv.". Ganska skoj tycker jag.

Men nu till saken, vem är de tre lyckliga vinnarna? -Trumvirvel-
Erika, Rebecka och min mamma! 
Stort grattis och ni kan vänta er ett roligt paket på posten inom några dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.