tisdag, mars 27, 2012

Heliga pannkaka

Pjuh, I say! Det känns som om jag snart kommer att drunkna i alla uppgifter varenda lärare delar ut nuförtiden! 4 ynka veckor kvar till praktiken och nya uppgifter och deadlines regnar fortfarande över oss studerande för varje dag som går. Ein bisschen känsla av stress I have för tillfället. (3 språk i samma mening, värsta mirakelbarnet!) Nåväl, våren är najs och på fredagen får jag fira pampas med mina underbara vänner. Det ska bli kul! By the way, på bilden ser ni min nya mörka hårfärg och observera halsringen - jajjamän, loppisfynd a lá 2€. Tjohoo! Ha det bra, nu ska jag stressa ner lite skoluppgifter på papper, ugh!

3 kommentarer:

  1. Heej :) Vart ska du på praktik? Fick ni välja vad som helst eller sku de vara inom nå speciell område?

    SvaraRadera
  2. Vart ska du på praktik? :)

    SvaraRadera
  3. Jag ska till min hometowns bäddavdelning. :) Visst fick vi välja ställe själv, men en bäddavdelning skulle det vara. Perushoito. :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.