måndag, mars 05, 2012

Humöret på topp!

På båten on our way to Stockholm!

MmMmMm för hotell Ricas frukostbuffé!

Drömskorna är äntligen mina!

Helluuuu! Här hade jag planerat att vara en riktigt superbloggare under sportlovet. Well well. Det blev en resa till Haparanda, Ikea och spa med vännen och när jag kommer hem tycker hunken vi ska sticka till Stockholm. Oukej I say! Under hela sportlovsveckan har jag also varit hemma i två dagar. Haha. Dock har jag haft väääärldens bästa sportlov! Ahh! Började veckan med Ikea och Cape East (spa) med Eurique. Vadå avslappning, jacuzzi på taket, upplevelsedusch och helt suverän middag och frukostbuffé! För att inte tala om sällskapet. Tihi. Jag hann hem, och nästa natt körde jag och hunken ner till Åbo och hoppade på båten till Stockholm. Där hann vi gå vilse, fika och gå igenom de populäraste vintagebutikerna på Östermalm, vinka åt Estelle vid Kungliga slottet och bli tipsade om att 50 öre inte längre finns i Sverige. En helt perfekt resa! Och så köpte jag drömskorna jag suktat efter! Kärleeek! Nu ska jag bara lära mig gå med dem utan att se ut som bambi på hal is. Haha.

Hoppas ni också haft en riktigt bra vecka och helg! Det är vår i luften, jag har 7 veckor kvar av skolan innan jag sticker på praktik och feelingen e på topp! Älska våren, för den gör mig happyhappyhappy!

4 kommentarer:

  1. Gillar STORT!!! :) Å skoaa - OMG.. Ja vill å ha!!!

    SvaraRadera
  2. ojojoj va snygg skoa!! vil å haa... vann ha du hitta döm? :)

    SvaraRadera

Varsågod och skriv en trevlig kommentar! Kommentaren syns dock inte förrän jag godkänt den.